Wat doe je precies bij Nissan?
“Samen met mijn team ben ik verantwoordelijk voor alles wat met facility management te maken heeft. Hieronder vallen dus ook operatie, contractbeheer en de financiële administratie. Omdat Nissan Motor Parts Center bestaat uit een magazijn en een kantoor heeft ons Yask-team te maken met een grote diversiteit aan medewerkers, en dus veel verschillende wensen.”

Hoe doe je dat dan?
“We denken mee door voor de Nissan-medewerker een customer journey op te stellen. Uitgangspunt: normen en waarden van Nissan in combinatie met de expertise van Yask. We staan stil bij de vraag waar we op lijn van beheer naar exploitatie willen zitten. Zo maken we bij de facilitaire medewerker bewust waarom we dingen zo doen en met welke focus. Resultaat: een dienstverlening die optimaal aansluit bij de wensen van Nissan. Gewoon uitvoeren wat er wordt gevraagd, doet Yask allang niet meer.” 

Lang? Is Nissan dan al lang klant?
“Ja, al sinds 2008. In de loop der jaren is het contract steeds volwassener geworden. Deden we in het begin voornamelijk beheer, nu doen we veel meer. We zijn met het Yask-team steeds verder ontwikkeld en we zoeken de uitdaging zoveel mogelijk richting de exploitatiekant.”