\ Dedicated om elke melding klantvriendelijk en efficiënt op te lossen

De facilitaire servicedesk

Een zeepdispenser die leeg is, een zonwering die hapert, een koffieautomaat met storing… Maar ook het reserveren van een vergaderruimte inclusief lunch of het bestellen van extra rolcontainers vanwege een interne verhuizing. Wat deze situaties met elkaar gemeen hebben, is dat ze de dag van een gebouwgebruiker kunnen maken of breken. “Breken” als het melden omslachtig is of als zij geen actie zien, “maken” als ze boven verwachting worden geholpen. Het verschil tussen die twee: de professionele servicedesk van Yask.

Waar kan Yask je mee helpen?

Wil je dat meldingen, vragen en klachten met betrekking tot de faciliteiten in jouw gebouw sneller of beter opgevolgd worden? Wil je een servicedesk die bijdraagt aan meer tevredenheid en een optimale beleving van de gebouwgebruikers? Wil je meer grip krijgen op trends en ontwikkelingen in de meldingen? Of zoek je alleen geschikte personen die de taken van de servicedesk professioneel en klantvriendelijk uitvoeren? Yask richt voor jou een professionele servicedesk in die perfect past bij de wensen, sfeer en het imago van jouw organisatie.

Servicedesk medewerker werkt achter zijn computerscherm
Hoe doen we dit?

Yask heeft medewerkers voor jouw servicedesk die klantvriendelijkheid in hun DNA hebben. Ieder persoon die een verzoek of klacht heeft of de moeite neemt om een defect te melden, voelt zich door hun inzet serieus genomen en persoonlijk geholpen. Zij weten de weg in jouw (facilitaire) organisatie om de melding op de juiste plek weg te leggen voor de meest adequate afhandeling. Met de juiste mensen is een succesvolle, professionele servicedesk al grotendeels gerealiseerd. Onze technische faciliteiten, zoals een FMIS of een centraal meldnummer met nummerherkenning, maken onze service compleet.

Van potentiële ergernis naar overtroffen verwachtingen!

De servicedesk van Yask: dit zijn de voordelen

Yask heeft voor diverse opdrachtgevers in Nederland servicedesks ingericht. Zowel onsite als offsite via een centraal meldnummer, fysiek of met een FMIS, of een combinatievorm. Met deze brede kennis en ervaring staat Yask garant voor een passende oplossing en een snelle, eenvoudige afhandeling voor jouw gebouwgebruikers.

  • Onze medewerkers
    Door onze medewerkers aandacht, begeleiding en ontwikkelmogelijkheden te bieden, blijven ze elke dag gemotiveerd en klantvriendelijk en zijn ze het perfecte visitekaartje van jouw organisatie. Deze aanpak is onze garantie voor de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening.
  • Het brede dienstenpakket van Yask
    Door het brede dienstenpakket van Yask is onze servicedesk eenvoudig te combineren met andere diensten. Bijvoorbeeld met receptiediensten of de inzet van (technisch) facilitair medewerkers.
De servicedesk van Yask maakt het verschil
Meer weten?

Overtuigd van de meerwaarde van Yask? Neem nu contact met ons op en bespreek geheel vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Neem contact op
Servicedesk neemt telefonisch melding aan