CFORCHARLIE GIIO Appscreen 01 2000X1266

Lees meer over onze innovatieve hybride werkplekoplossing GIIO

Van het reserveren van een werkplek of parkeerplaats tot het bestellen van een lunch voor een gast die met een QR-code meteen op de juiste kostenplaats wordt geboekt: het kan via GIIO.

GIIO
GIIO regelt jouw ideale werkdag op kantoor

De facilitaire servicedesk

Een zeepdispenser die leeg is, een zonwering die hapert, een koffieautomaat met storing… Maar ook het reserveren van een vergaderruimte inclusief lunch of het bestellen van extra rolcontainers vanwege een interne verhuizing. Wat deze situaties met elkaar gemeen hebben, is dat ze de dag van een gebouwgebruiker kunnen maken of breken. “Breken” als het melden omslachtig is of als zij geen actie zien, “maken” als ze boven verwachting worden geholpen. Het verschil tussen die twee: de professionele servicedesk van Vebego Facility Solutions.

Waar kunnen we je mee helpen?

Wil je dat meldingen, vragen en klachten met betrekking tot de faciliteiten in jouw gebouw sneller of beter opgevolgd worden? Wil je een servicedesk die bijdraagt aan meer tevredenheid en een optimale beleving van de gebouwgebruikers? Wil je meer grip krijgen op trends en ontwikkelingen in de meldingen? Of zoek je alleen geschikte personen die de taken van de servicedesk professioneel en klantvriendelijk uitvoeren? Wij richten een servicedesk in die perfect past bij de wensen, sfeer en het imago van jouw organisatie.

2019 Fm Facility Desk 2

Hoe doen we dit?

Wij hebben medewerkers voor jouw servicedesk die klantvriendelijkheid in hun DNA hebben. Ieder persoon die een verzoek of klacht heeft of de moeite neemt om een defect te melden, voelt zich door hun inzet serieus genomen en persoonlijk geholpen. Zij weten de weg in jouw (facilitaire) organisatie om de melding op de juiste plek weg te leggen voor de meest adequate afhandeling. Met deze professionals is een succesvolle servicedesk al grotendeels gerealiseerd. Onze technische faciliteiten, zoals een FMIS of een centraal meldnummer met nummerherkenning, maken onze service compleet.

Dit zijn de voordelen

Vebego Facility Solutions heeft voor diverse opdrachtgevers in Nederland servicedesks ingericht. Zowel onsite als offsite via een centraal meldnummer, fysiek of met een FMIS, of een combinatievorm. Met deze brede kennis en ervaring staan we garant voor een passende oplossing en een adequate afhandeling voor jouw gebouwgebruikers.

  • Onze medewerkers
    Door onze medewerkers aandacht, begeleiding en ontwikkelmogelijkheden te bieden, blijven ze elke dag gemotiveerd en klantvriendelijk en zijn ze het perfecte visitekaartje van jouw organisatie. Deze aanpak is onze garantie voor de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening.
  • Het brede dienstenpakket van Facility Solutions
    Door ons brede dienstenpakket is onze servicedesk eenvoudig te combineren met andere diensten. Bijvoorbeeld met receptiediensten of de inzet van (technisch) facilitair medewerkers.

Meer weten?

Overtuigd van de meerwaarde van Vebego Facility Solutions? Neem nu contact met ons op en bespreek geheel vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Neem contact op
Proposal Manager (Landelijk)