Waar kan Yask je mee helpen?
Wil je dat meldingen, vragen en klachten met betrekking tot de faciliteiten in jouw gebouw sneller of beter opgevolgd worden? Wil je een servicedesk die bijdraagt aan meer tevredenheid en een optimale beleving van de gebouwgebruikers? Wil je meer grip krijgen op trends en ontwikkelingen in de meldingen? Of zoek je alleen geschikte personen die de taken van de servicedesk professioneel en klantvriendelijk uitvoeren? Yask richt voor jou een professionele servicedesk in die perfect past bij de wensen, sfeer en het imago van jouw organisatie.
Hoe doen we dit?
Yask heeft medewerkers voor jouw servicedesk die klantvriendelijkheid in hun DNA hebben. Ieder persoon die een verzoek of klacht heeft of de moeite neemt om een defect te melden, voelt zich door hun inzet serieus genomen en persoonlijk geholpen. Zij weten de weg in jouw (facilitaire) organisatie om de melding op de juiste plek weg te leggen voor de meest adequate afhandeling. Met de juiste mensen is een succesvolle, professionele servicedesk al grotendeels gerealiseerd. Onze technische faciliteiten, zoals een FMIS of een centraal meldnummer met nummerherkenning, maken onze service compleet.