Facilitair beheer van Yask

 

Aandacht voor de huurder

Een gastvrij en verzorgd ontvangst, een aangenaam binnenklimaat, goede koffie, optimale hygiëne, goede parkeerfaciliteiten, veilig en supersnel internet… Yask weet precies wat het verblijf in jouw pand prettig maakt voor huurders. En als ze andere vragen, wensen of klachten hebben, is onze servicedesk namens jou altijd voor hen bereikbaar met adequate, klantvriendelijke service op maat.

 

 

 

Waar Yask je mee kan helpen?

Facilitair beheer uitgevoerd door Yask biedt meerwaarde voor je huurders, maar ook voor jou. Van operationeel tot strategisch niveau kunnen we taken van je overnemen om je te ontzorgen en/of het facilitair beheer efficiënter en klantvriendelijker te organiseren. We zorgen bijvoorbeeld voor:

  • een receptie- of servicedesk die altijd bemand is
  • een adequate, klantvriendelijke reactie op vragen, verzoeken en bijzondere omstandigheden
  • contractbeheer van o.a. schoonmaakonderhoud, catering, beveiliging en groenvoorziening
  • een optimale inrichting en onderlinge afstemming van facilitaire diensten
  • frisse gastvrijheidsconcepten om je huurders mee te verrassen

 

 

Hoe doen we dit?

Jouw budget en de wensen van jouw huurders bepalen hoe wij ons dienstenpakket samenstellen. Van zorgen voor de ‘poppetjes’  tot het ontwikkelen van een compleet gastvrijheidsconcept, passend bij jouw reputatie, jouw pand en jouw huurders: wij regelen het voor je. Facilitair beheer van Yask leidt altijd tot een aangenaam verblijf in jouw gebouw.

 

Wat zijn de voordelen voor jouw organisatie?

Echte gastvrijheid kun je niet leren. Dat moet in de genen zitten. Technisch onderhoud kun je wel leren, maar technische vakmensen zijn schaars. Wij bieden kwaliteit en continuïteit door te focussen op mensen. Niet alleen op huurders, maar ook op onze medewerkers. Yask selecteert de juiste mensen voor de juiste plek en biedt hen veel persoonlijke aandacht en ontwikkelingsmogelijkheden. ‘Yaskers’ gaan elke dag gemotiveerd aan de slag gaan en geven het beste van zichzelf voor jouw huurders. Onze receptiemedewerkers, gastvrouwen en -heren, schoonmaakmedewerkers of huismeesters: ze zijn een gastvrij visitekaartje van jouw organisatie.

 

 

 

Onze ervaring & expertise

Yask verzorgt het facilitair beheer van een groot aantal gebouwen in Nederland. Niet alleen kantoorcomplexen op A-locaties, maar ook campussen, gemeentelijke sportaccommodaties en zwembaden, culturele instellingen en zelfs stations. Met deze kennis en ervaring staat Yask garant voor goede en betaalbare maatwerkoplossingen in facilitair beheer.

Over Yask

Meer weten?

Overtuigd van de meerwaarde van Yask? Neem nu contact met ons op en bespreek geheel vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Deel dit artikel: