Wat levert de dienstverlening van Yask op voor HTCE?
Eugenie: “We werken hier met een hecht team dat bijna letterlijk op de dienstverlening zit en over veel kennis van de Campus beschikt. Snel schakelen, proactief handelen, mensen die op de juiste plek zitten én huurders die ons weten te vinden. Dit spreekt HTCE enorm aan en blijkt ook uit de gemiddelde klanttevredenheid van al jaren een 8+. Zo blinkt onze handyman Eric bijvoorbeeld uit met zijn kundigheid en proactieve aanpak. De klant snel en goed helpen. Het klinkt heel eenvoudig maar blijkt in de praktijk onze return on facility.”
Tot slot, wat maakt jullie werk bij Yask zo leuk?
Marsha: “Naast de gave projecten waar we mee bezig zijn en het ecologisch beheer, krijg ik veel vrijheid om zaken te doen. Wij doen er alles aan om de klant tevreden te stellen en dat resulteert in een groot vertrouwen tussen HTCE en Yask. De klant ziet ons als een serieuze gesprekspartner, een echte samenwerkingspartner. Dat is heel prettig. Eugenie vult aan: “Het werk hier is heel divers, elke dag anders. Als je goede ideeën hebt krijg je de kans om het uit te werken. Doordat er ruimte is om te pionieren word je gestimuleerd om nieuwe initiatieven in te brengen. Zo ga je samen vooruit!”