Wat wilde Atos?
“Het IT-bedrijf wilde dat alles gewoon goed is geregeld. Atos heeft dan ook bijna alle facilitaire zaken uitbesteed. Iedereen bij Atos weet: je kunt alles vragen en ze regelen het. Vinden we geen oplossing? Dan vinden we gewoon iemand die die wel heeft.”

Hoe zijn de reacties?
“Goed. Ik probeer elke dag minimaal één complimentje te krijgen. Dat lukt aardig goed: als je ziet hoe vaak de hospitality desk een doosje chocolade krijgt, besef je dat ze echt blij zijn met ons. En toen andere Atos-vestigingen hoorden van alle goede ervaringen met de hospitality desk in Amstelveen, wilden ze direct hetzelfde. Dus nu zitten we ook in Groningen en Eindhoven, een prachtige aanvulling van ons Atos-contract. Tijdens het Plaza Innovators event kregen mijn collega’s Eline en Heleen een mooie award vanwege de bijzonder gastvrije inzet bij Atos. Een supermooi compliment!”

 

 

 

 

 

Wat is het grootste compliment?
“Dat we al zo’n 14 jaar voor Atos werken. Dat zegt toch wel iets over onze samenwerking. We denken altijd mee, we groeien mee en we passen onze dienstverlening aan op alle situaties. En dat vertaalt zich naar een langdurige samenwerking. Op naar de 15 jaar!”

14 jaar?
“Ja, we barsten echt van de goede ideeën. Iedereen bij Yask heeft passie voor het vak. Zo kunnen we al 14 jaar lang iets gaafs voor Atos neerzetten. Bijvoorbeeld concepten voor een mooie koffiebar, het nieuwe werken en nog heel veel meer. Daar krijg ik veel energie van.”

Deel dit artikel: