Onze mensen bij KPN

Op alle KPN-kantoren in Nederland verzorgt Yask sinds april 2017 de facilitaire dienstverlening. Het team doen er alles aan om van een gewone dag een fantastische dag te maken. In gesprek met Sandra en Nadine bij KPN in Den Haag.

 

Sandra, wat doe je precies?
“Ik ben hostess en met alles wat ik doe wil ik bijdragen aan de ambities van KPN. Kortom, van een gewone dag maak ik graag een fantastische dag.”


En wat is jouw rol Nadine?
“Als facilitair manager ben ik eindverantwoordelijk voor alle facilitaire diensten. Dit doe ik natuurlijk niet alleen, maar met een heel team van gemotiveerde mensen, eigen leveranciers en directe leveranciers van KPN.”

2017 KPN (4)
Medewerker yask kijkt op haar laptop in een groene fauteuil
Wat is de uitdaging?

“KPN schakelde Yask in voor facilitaire diensten in het nieuwe werkplekconcept. We verzorgen locatiemanagement, facilitymanagement, projectmanagement, assistentie, servicedesk-diensten en handymen-diensten. Ook sturen we schoonmaak, beveiliging, kunst, groenvoorziening en catering aan. Elke partner en leverancier die we samen met KPN kozen, sluit naadloos aan op de waarden en toekomstplannen van KPN. In onze dienstverlening is er ook ruimte voor innovatie, bijvoorbeeld op het gebied van Smart Buildings.”

2017 KPN (3)
Energie krijgen jullie van?

“Simpel: geen dag is hetzelfde, dus ik haal mijn energie uit diversiteit. En het grote familiegevoel binnen Yask merk je bij alle enthousiaste collega’s. De vriendelijkheid is bij iedereen voelbaar, en die vertaal ik natuurlijk ook door naar KPN.”

Maak ook kennis met onze andere teams!